top of page
Buscar
  • Foto del escritormestraestela

PRESENTACIÓ DEL MEU GOS AL PROGRAMA "ANIMALADES".

Actualizado: 13 abr 2020




Ell és el meu gos, Yuri. Ja fa temps d’aquest vídeo, ara ja te quasi tres anys. El seu aniversari és el 17 de juny, esperem que ja haja passat tot i poder celebrar-ho anant a la platja. Li encanta banyar-se, normalment anem a la platja de Pinedo perquè hi ha una part de la platja habilitada per als gossos.

És un gos molt actiu, li agrada molt jugar amb la pilota o qualsevol joguet que tinga per casa. He de dir que durant aquest temps tancat està portant-se molt bé. Ell no entén molt bé perquè ja no anem a jugar al parc de gossos, i quan eixim baix de casa a fer les seues necessitats sempre intenta agafar el camí per anar al parc, però quan li diem que no torna cap a casa feliç, corrent i menejant la cua.

Probablement per a molts és soles un gos, però per a mi és un gran company de vida, és qui sempre està al meu costat i coneix perfectament les meues emocions. Un dia que ho estava passant molt malament i em va veure plorar em va donar l’abraçada més sincera que m’han donat en tota la meua vida.

La xiqueta que parla és la meua cosina, s’anomena Lucia i té 10 anys. En el vídeo posa Petrer perquè el vídeo el gravarem allí, al camp dels meus iaios, que està en Petrer (Alacant).

Voleu presentar-me a les vostres mascotes?






De xicotet feia moltes trastades.




MASCOTES DE L'ALUMNAT

TARONGET DE DUNIA.

BLANQUI D'ALBA B.



MARGARITA DE MARC.






VENUS DE PAU (4T).

La meua tortuga  s'anomena Venus i té nou anys.

Li agrada la ruca i no para de menjar encisam.

És molt ràpida i molt curiosa,  com veieu en el vídeo.  Li agrada eixir del seu terrari i passejar per la gespa.

M' agrada agafar-la,  perquè trau el seu cap i l'acaricie.

92 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
Publicar: Blog2_Post
bottom of page