top of page
Buscar
  • Foto del escritormestraestela

LLEGINT I CREANT


M’encanta llegir, en qualsevol part. Disfrute les vacances d’estiu perquè puc aprofitar el temps per llegir (entre altres coses). Quan un llibre m’agrada molt, puc tirar-me hores i hores dins de les seues pàgines, sense parar de llegir per descobrir el final el més ràpid possible. Però quan l’acabe, em sent buida, trobe a faltar totes les aventures i experiències viscudes en ell.

Dos del meus autors favorits són Eloy Moreno i John Grisham.

Moltes vegades, llig llibres que m’ajuden a millorar professionalment, com: Escoles creatives, de Ken Robinson, La escuela que quiero, de Mar Romera, així com Les escoles que canvien el món i La nueva educación, De César Bona. Actualment estic llegint Gramàtica de la fantasia, de Gianni Rodari. Ara que ja he llegit el llibre, estic creant un material útil per a les classes de llengües. Primerament faig el material en valencià, que és la llengua en la que està el llibre, però una vegada acabat, faré una còpia i el traduiré a l’anglès, adaptant la dificultat.

Espere que l’utilitzem prompte i vos agrade tant con a mi. Un fort abraç!


Ací teniu una part del material, algunes de les tècniques proposades per Gianni Rodari per crear històries són “El binomi fantàstic” i “Què passaria si...”. Les coneixíeu?

7 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
Publicar: Blog2_Post
bottom of page